donderdag 28 juni 2012

Even pauze

Zo, blijkbaar heeft onze eerste cryo beslist om niet te blijven plakken. Tja, wat kan ik er nog over zeggen. Op de duur heb je er niets meer over te zeggen, het is erg, jammer, spijtig, noem maar op, maar er is niets aan te doen. Zoals ik al eerder zei, zijn onze resultaten altijd prima, dus... Het enige dat we telkens kunnen doen is het laten terugplaatsen en hopen dat het blijft kleven, maar daar heb je eigenlijk zelf weinig invloed op.
Eigenlijk vond ik het niet zooooooo erg dat het negatief was, omdat ik wist dat er geen wachtmaand tussen moest zitten en ik gewoon verder kon doen. Maar toen ging ik eens tellen... Blijkt dat net wanneer de TP ongeveer zou doorgaan, we net in het buitenland zitten, dus ja, dat zal dan moeilijk gaan, tenzij ik onze reis annuleer, wat natuurlijk te zot is.
Dus, wel weer een wachtmaand, maar deze keer noem ik het een rust- of pauzemaand, een maand waarin ik er even niet te veel aan ga denken, waarbij ik eens goed ga genieten van onze reis. Trouwens, Yoshi, ons klein puppietje is ook thuis en ook al is het een "duiveltje" van tijd, we genieten van elk moment met haar en dat leidt me ook wel af. Dus, handen even vol met ons hondje, uitkijken naar een mooie reis en verdiende vakantie en daarna vliegen we er weer met goede moed in. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten