woensdag 23 mei 2012

En de tijd kruiiiiiipt voorbij..........

Momenteel ben ik in afwachting van een cryo :0s Misschien, zeer misschien, wordt er volgende week of de week nadien een cryo teruggeplaatst. Of dit zal doorgaan, hangt er van af of ze goed ontdooien, of ze overleven en ik hoor hier alleen maar enge verhalen over.
Vrijdag had ik, na 28dagen!!, m'n regels gekregen. Heel verwonderlijk, zo netjes op tijd, want in een spontane cyclus krijg ik deze meestal na 31, 33, 35, soms zelfs 40 dagen. Dus, da's al mooi meegenomen, zo schieten we tenminste iets op. En dan zondag begonnen met Clomid pilletjes. Ik moet zeggen dat tot nu toe de emoties en de hormonen goed meevallen. Ik voel me niet ellendig of meer emotioneel dan anders :0) Nog 2 daagjes dit kleine pilletje nemen en dan is het wachten geblazen. Wachten op de eerste echo. Ik geloof, als ik het goed gehoord heb, dat de gyn dan kijkt of ik een eisprong gehad heb. Die moet eerst geweest zijn vooraleer ze een embryo kunnen terugplaatsen. Dus, veel nieuws is er hier niet, enkel wachten op de echo en dan weten we weer meer.
En ondertussen kruipt de tijd voorbij, we zijn al zo goed als juni en wetende dat ik in februari zwanger was, ondertussen al een 1ste IVF-beurt achter de rug heb, er collega's zijn die al bijna gaan bevallen, maakt het er niet makkelijker op.
Het enige positieve momenteel is het uitkijken naar ons kleine teefje :0s Jaja, we hebben beslist dat we voor een teefje gaan. Deze kleine puppy kunnen we binnen een 4-5 weekjes vertroetelen. We kijken er echt naar uit, ook al is dit een zeer moeilijk op te voeden ras, dat is al een oefening voor als het ooit moest lukken... Na slechts 2 weken dat we ze hebben, gaan we al op reis en mag ze gezellig met ons mee. Ik zie er echt naar uit om er al m'n energie in te steken en met niets anders meer bezig te zijn. Nog even een klein fotootje:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten